Processen automatiseren. Zo bouw je meer waarde op voor je onderneming

Live infosessie over synergiën en voordelen bij de optimalisatie van processen en documentenstromen dinsdag 19 december

Schrijf je hier gratis in

Optimaliseer je processen en documentenstromen

In deze live infosessie laten we zien hoe je processen in kaart brengt en op zoek gaat naar efficiëntiewinsten in je documentenstromen. We verkennen de cruciale rol van procesautomatisering in het opbouwen van meer waarde voor je onderneming. Zo ontdek je hoe je door het overlaten van essentiële processen aan specialisten je bedrijf efficiënter en kosteneffectiever kunt maken.

Veel ondernemers zoeken naar manieren om kosten te besparen en hun bedrijfsvoering te stroomlijnen. Met onze experts duiken we in de wereld van procesautomatisering van documenten en postbeheer, en laten we zien hoe je met slimme oplossingen zoals Easypost Connect en Classic tijd en geld bespaart.


Ben jij klaar om je bedrijfsprocessen te transformeren? Deze live Info sessie gaat door op dinsdag 19 december 10u. De webinar wordt gepresenteerd door Frederik De Wachter, onze digitle expert. 

Wat zal je leren? 

Inzicht in Procesautomatisering: Hoe Easypost en soortgelijke diensten je bedrijfsprocessen kunnen vereenvoudigen.

Kostenbesparing en Efficiëntie: Leer hoe automatisering van routinetaken zoals postbeheer en facturatie leidt tot significante kostenbesparingen.

Praktijkvoorbeelden: Ontdek hoe bedrijven zoals Facilicom succes hebben geboekt met Easypost en andere automatiseringstools.

Eenvoudige Implementatie: Begrijp hoe je deze tools gemakkelijk in je eigen bedrijf kunt integreren zonder complexe processen.

Schrijf je hier in!

Onze sprekers:

Frederik De Wachter

In juni 2017 werd Businezz Booster opgericht door een groep ervaren ondernemers met als missie om ondernemers te boosten naar betere resultaten. We brengen ondernemers bij elkaar, reiken de kennis aan  en helpen je mee naar een concrete resultaten.

Onze digitale expert Frederik De Wachter is al vier decennia betrokken bij de digitale (r)evolutie en heeft bij Businezz Booster de E-learning platformen Sterk Digitaal, Digital Broker en de Digital Academy succesvol uitgebouwd dankzij onze digitale aanpak, online communicatie en lead generatie met  intussen meer dan 60 webinars en  7.000+ deelnemers. Ook wij organiseren ons efficiënt met de juist software, tools en digitale boekhouding. We hielpen meer dan 500 ondernemers met onze  tips als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet. Nu delen we graag al onze kennis en gaan we samen met jou aan de slag in onze Challenges.

Wat ons écht drijft? Jou als ondernemer mee helpen naar heel concrete digitale resultaten, zodat jij je klanten nog sterker kan adviseren en dienen Zo creëer waarde voor je team, je onderneming en jezelf.


  • Concrete tips waar je onmiddellijk resultaat mee boekt
  • Op basis van onze ervaring en die van honderden collega's
  • Straal professionalisme uit en focus je op de meest waardevolle klanten
null

30 jaar

Expert in digitalisering

500+

Advies sessies

60+

Webinars voor accountants

7.000+

Deelnemers
Vooral doen!

Vooral de begeleiding naar het doen was voor ons een belangrijke en zo zijn we in een korte periode sterk vooruit gegaan. Frederik was echt onze motivator en begeleider hiervoor! Toffe samenwerking!

 Barbara Goosse - AccFides

Zeer interessant 

Zeer duidelijk gebracht, een echte aanrader dus! Er kwamen zaken aan bod die we zelf nog niet uitgediept hadden en toch interessant bleken. Van een aantal maken we nu ook zelf gebruik.

Costantino Micucci - Triple A Solutions

Fantastisch 

Ik raad jullie aan om dit ook te volgen! De kwaliteit van de webinars is fantastisch, je leert echt dingen bij, krijgt heel snel antwooren op vragen en de interactie is top.


Nico Bruyninckx - Crelan