Video Aspect Ratio: 4:1

Bedankt voor je aankoop!  

Trek online de beste klanten aan en werk digitaal efficiënt

Ik doe mee


We gaan samen aan de slag !

Proficiat, je ontvangt van ons een email met de bevestiging van je aankoop, je factuur en je toegang tot onze Challenge "De beste klanten aantrekken".


Als echte ondernemer doen we je meteen ook een "offer you can't refuse": je kan met ons het hele jaar door niet één, maar 10 Challenges doen.Ontdek hieronder hoe we van jou een sterk digitale ondernemer maken.

Wil jij meer klanten en tijdswinst?

Hoe trek je online de beste klanten online aan? Hoe automatiseer je je werking zodat het een tijsbesparende en digitale stroom van inzichten wordt? Welke apps gebruik je ervoor? Deze belangrijke digitale opportuniteiten zorgen voor sterke online communicatie en een efficiënte werking - 2 onmisbare ingrediënten van een succesvolle onderneming.

10 keer samen leren, meteen doen en resultaten zien

Wij hebben al honderden ondernemers vooruit geholpen met concrete digitale stappen, advies sessies en webinars. We kennen de grootste uitdagingen en welke belangrijke stappen je moet zetten. En vooral hoe je dat heel concreet doet. Veel opleidingen en boeken blijven immers theorie, die je niet omzet in resultaatgerichte actie.

Daarom hebben we een heel praktische programma opgezet waarmee je meteen samen met ons concrete stappen vooruit zet.

Onze Digital Academy Club is een complete oplossing voor iedere ondernemer die niet alleen digitaal vooruit wil, maar daar meteen ook de vruchten wil van plukken. We vliegen er samen in met een reeks van 10 Challenges die je onmiddellijk kan implementeren. Ga je samen met ons en je collega ondernemers de uitdaging aan?

Relax, samen naar een concreet resultaat

Het moeilijkste is het doen. Daarom hebben we voor jou een heel concreet programma uitgewerkt in 10 stappen.

  • Met heldere software keuzes die je concreet vooruit helpen
  • Een heldere uitleg en strategie gebaseerd op jaren ervaring
  • Meteen resultaat doordat je aan de hand van onze voorbeelden samen uitvoert
  • Je wordt sterk digitaal en creëert je waarde voor jou als ondernemer, je team en voor je onderneming
  • 5 Challenges zorgen voor sterke online communicatie die de beste klanten aantrekt. Zo zorgen we voor goede inhoud op je website, sociale media, advertenties en nieuwsbrief met een online strategie die resultaten oplevert
  • 5 Challenges doen je digitaal efficiënt werken om tijd uit te sparen, je goed te organiseren en de juiste inzichten te verzamelen. Denk aan goede team communicatie, organisatie en een digitale boekhouding.
  • In elke Challenge leggen we goed uit waarom, we tonen hoe je het doet en tijdens de Q&A kan je al je vragen stellen
  • Je kiest zelf welke Challenges je live meedoet en de opnames blijven beschikbaar op ons Digital Academy E-learning platform
  • Je leert alles samen met je collega ondernemers met wie je kan sparren, samenwerken en ervaring uitwisselen in onze Digital Academy Businezz Booster Club.
50+
Succesvolle webinars
5000+
Deelnemers
500+
Advies sessies
9,6/10
Waardering

Hier kan je op rekenen

Een pak ervaring

Onze webinars, syllabussen en alle werkdocumenten die je ter beschikking krijgt zijn opgesteld door onze digitale experten en tot stand gekomen op basis van een pak ervaring: meer dan 50 webinars met meer dan 5.000 deelnemers en meer dan 500 individuele begeleidingen van ondernemers.

Concrete resultaten

Onze aanpak, webinars en lesmateriaal zijn er telkens op gericht om zo snel mogelijk tot heel concrete resultaten te komen. We leggen goed uit wat de strategie is, hoe je het aanpakt en geven je voorbeelden, een plan van aanpak, eBooks, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan.

Sterk samenwerken

We leren het snelst als we samenwerken en ervaring uitwisselen. Daarom krijg je toegang tot de Digital Academy en Businezz Booster Club, waar we samen aan de slag gaan. Je kan live interageren tijdens de webinars en bij elke Challenge hoort een webinar waar je zelf vragen stalt aan onze experten.

Van ondernemers, voor ondernemers

In juni 2017 werd Businezz Booster opgericht door een groep ervaren ondernemers met als missie om ondernemers te boosten naar betere resultaten. We brengen ondernemers bij elkaar, reiken de kennis aan  en helpen je mee naar een concrete resultaten.

Onze digitale expert Frederik De Wachter is  al vier decennia betrokken bij de digitale (r)evolutie en heeft bij Businezz Booster de E-learning platrformen Sterk Digitaal, Digital Broker en de Digital Academy succesvol uitgebouwd dankzij onze digitale aanpak, online communicatie en lead generatie met  intussen meer dan 50 webinars en  5.000+ deelnemers. Ook wij organiseren ons efficiënt met de juist software, tools en digitale boekhouding. We hielpen meer dan 500 ondernemers met onze  tips als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet. Nu delen we graag al onze kennis en gaan we samen jou aan de slag in onze Challenges.

Wat ons echt drijft?Jou als ondernemer mee helpen naar heel concrete digitale resultaten, zodat jij je klanten nog sterker kan adviseren en dienen. En zodat je waarde kan creëren voor je team, je onderneming en jezelf.

Dit zeggen onze deelnemers

Vooral de begeleiding naar het doen was voor ons een belangrijke en zo zijn we in een korte periode sterk vooruit gegaan. Frederik was echt onze motivator en begeleider hiervoor! Toffe samenwerking!
Barbara Goosse - AccFides
Zeer duidelijk gebracht, een echte aanrader dus! Er kwamen zaken aan bod die we zelf nog niet uitgediept hadden en toch interessant bleken. Van een aantal maken we nu ook zelf gebruik.
Costantino Micucci - Triple A Solutions
Ik raad jullie aan om dit ook te volgen! De kwaliteit van de webinars is fantastisch, je leert echt dingen bij, krijgt heel snel antwooren op vragen en de interactie is top.
Agentschap directeur Crelan
Nico Bruyninckx - Crelan

De conrete resultaten van deze Challenge

  • Sterke online communicatie is key om de beste klanten aan te trekken. Je leert goede inhoud maken en plaatsen op al je digitale kanalen zoals je website, sociale media, advertenties en nieuwsbrief. Zo gaan we klanten aanpspreken, overtuigen, verwennen en tot fan maken voor je online mon-aan-mond reclame.
  • We maken samen goede posts en video's voor je sociale media en website.
  • We helpen je met keuzes om de beste applicaties en tools te gebruiken zodat je digitaal efficiëent werkt.
  • Zo zorgen we voor een goed georganiseerd team en digitale workflows waardoor je tijd wint, werk automatiseert, goede overzochten en inzichten creëert. We leren hoe we dankzij digitaal boekhouden meer waarde halen uit onze cijfers
  • Zo creëer je meer waarde voor je onderneming, voor je team, je klanten en voor jou als ondernemer.
  • We werken samen een plan van aanpak uit en passen dat meteen toe, zodat je snel tot concrete resultaten komt.
  • Door telkens te werken met mini reeksen van 3 webinars, werken we stapgewijs van informeren naar uitvoeren. Al je vragen aanbod, zodat we zeker zijn dat je de lessen heel goed kan uitvoeren.  
  • Je kan terecht op onze Businezz Booster Digital Academy Club community, om al de lessen te herbekijken, je vind er de bijbehorende syllabus, eBooks, templates en praktisch materiaal.
  • We doen dit samen! In de community meer je je collega's kennen die ook aan de slag gaan en wisselen we ideeën, tips en best practises uit. 

Wat je mag verwachten

10 Challenges met telkens 3 webinars van 2u vol praktische tips, om met een plan van aanpak meteen concrete resultaten te boeken. Voor elke uitdaging

- Alle info en een plan van aanpak

- Samen opvolgen en uitvoeren

- Q&A sessies waar je terecht kan voor al je vragen

Je krijgt heel wat praktisch lesmateriaal. Dankzij de toegang tot onze community kan je al de lessen herbekijken. Je krijgt een syllabus, onze  eBooks, templates om onmiddellijk mee aan de slag en praktisch materiaal.
Je wordt hierin begeleidt door onze Digitale Expert Frederik De Wachter aan wie je al je vragen kan stellen.
Je bent niet alleen! We werken samen en leren veel van elkaar, mede door onze Businezz Booster Digital Academy community waar je terecht kan voor alle praktische info enkan meepraten met je collega accountants. Zo leren we veel van elkaar.

En dan komen er nog enkele verassingen die je vooruit helpen als ondernemer en die we... nog niet gaan verklappen 🥳


Brigitte Tonneau

Boekhoud- & Fiscaal Kantoor Tonneau

Een aantrekkelijke website, uitstraling en digitaal efficiënt werken met de juiste software

Dankzij de Challenge van de Digital Academy van Businezz Booster hebben we in geen tijd belangrijke stappen vooruit gezet. We hebben nu een professionele website, trekken de juiste klanten aan en werken digitaal heel efficiënt. Én we leerden veel collega's kennen met wie we kennnis uitwisselen. Super  waardevol voor ons kantoor.


Michaël Boone en Frederik De Wachter

Samen met experten naar je digitale model

Wij hebben een pak ervaring als ondernemers en digitale adviseurs. Frederik De Wachter coachte al meer dan 300 ondernemers om hen digitaal te versnellen en versterken. Als expert bij de Digitale Versnelling, oprichter van Sterk Digitaal en digitale coach  is zijn drive accountants en hun klanten digitaal vooruit helpen met structuur, kennis en ervaringsuitwisseling. Michael Boone is er ervaren IT ontwikkelaar en projectmanager die de software wereld door en door kent. Zo zorgt hij voor de juiste informatie en concrete doelstellingen die gehaald worden. Bert Callens heeft 10 jaar ervaring binnen accountancy kantoren en als financieel verantwoordelijke voor KMO's. De digitalisatie van je financiële administratie is een onomkeerbare innovatie in de sector en wij helpen je om de juiste keuzes te maken in software.

Zo gaan we samen aan de slag

Kennis er ervaring delen

  • We delen de kennis en ervaring van honderden accountants in één advies reeks waarmee je je ideale digitale model opzet

Slim samenwerken


  • De timing is perfect. Met de juiste tools zorg je ervoor dat je klanten hun documenten maximaal kwalitatief aanleveren

Hulp bij softwarekeuze

  • Maak maximaal gebruik van de vele goede softwaretools met een digitaal model dat vertrekt van jouw actuele setup

Begeleid door experten

Samen met digitale expert Frederik De Wachter, IT expert Michaël Boone en IT- en boekhoud expert Bert Callens creëer je het juiste stappenplan, tot en met testen en uitvoeren

Samen tijd winnen

Door te kiezen voor de aanpak win je samen met ons en je klanten heel wat tijd. Je motiveert je klanten om alle documenten op een zo juist en volledig mogelijke manier te verzamelen

10 Digitale Challenges

Voor de digitalisering van jullie kantoor concreet te maken op basis van de volgende Challenges:

1. Je Google Mijn Bedrijf en klantenreviews in orde

2. Goede informatie voor je klanten, oa via sociale media

3. Sterke communicatie met video's

4. Klanten adviseren

5. Software keuzes

6. Je (team) efficiënt organiseren met de juiste tools

7. Met de juiste software workflows automatiseren

8. Veilig en slim werken in de cloud

9. Pre-accounting (samenwerken met je klanten)

10. Facturen uitsturen en goed opvolgen

Elke Challenge bestaat uit 3 webinars:

  • Webinar 1 met uitleg over de topic, hoe je dit kan aanpakken en wellke stappen je daar best voor onderneemt
  • Webinar 2 met opvolging en verdere uitleg over de templates en tools die je kan gebruiken om je Challenge goed aan te pallen
  • Webinar 3 waarin je vragen kan stellen en we antwoorden geven


Word jij lid van onze club?

Jaarabonnement

2999,-

499,-

  • Toegang tot alle Challenges
  • Toegang tot de digital Academy community
  • Toegang tot alle event opnames 
Limited

Maandabonnement

49,-
  • Maandelijkse Challenges
  • Toegang tot alle Challenges
  • Toegang tot de digital Academy community
  • Toegang tot alle event opnames 
Barbara Goossens AccFides

Dankzij de 30 Day Challenge maakten we de  juiste keuze van software en werken we nu efficiënt digitaal met het gros van onze klanten.

Barbara Goossens - AccFides