Gelukt {pvar=first_name pvardefault=''}, wil je meteen met ons aan de slag? (samenwerken boekhouder page)

Je aanvraag van ons E-book "De beste klanten aantrekken" is gelukt. Je ontvangt deze binnen een paar minuten op {pvar=email pvardefault=''}. Hiermee leer je de echte waardering van je klanten kennen en die inzetten als magneet voor online mond-aan-mond reclame. En wat zou je ervan denken om samen met ons aan de slag te gaan en zo onmiddellijk concrete resultaten te boeken? Omdat je zojuist onze gratis E-Book hebt aangevraagd, hebben we een uniek aanbod voor je en kan je met 60% korting meedoen aan onze 3 weken Challenge De beste klanten aantrekken.


We houder ervan om kennis over te brengen, maar nog meer om resultaten te boeken. We weten ook dat je na het lezen van een interessante E-book nog de tijd moet vinden tussen je andere taken om het uit te voeren. Daarom hebben we na honderden advies sessies voor ondernemers deze Challenge opgezet, waarmee we samen in groep op 3 weken tijd en evenveel webinars samen met ons alles concreet opzet.

Klanten komen sinds jaar en dag tot bij jou dankzij mond-aan-mond reclame, en vandaag verloopt die communicatie online. Wij adviseerden reeds honderden ondernemers en zorgden ervoor dat de gratis Google Mijn Bedrijf listing perfect in orde is, meten de appreciatie van de klanten en gebruiken hun getuigenissen in Google, op de website, in sociale media en de nieuwsbrief zodat nieuwe klanten daarmee meteen overtuigd worden.

Zo  hielpen we de voorbije jaren  ondernemers concrete stappen zetten naar sterke online communicatie. Zo kan jij ook op Google, via sociale media en je website de juiste klanten aantrekken. Want goede klanten vinden is goed zaken doen.

Ga jij met ons de samenwerking aan om meer zichtbare meerwaarde te creëren voor je kantoor, voor je klanten en je medewerkers?

Dit gaan we tijdens deze Challenge samen doen:


  • Klantenkennis is de basis van alle succes. Dankzij deze Challenge leer je je klanten kennen, hun wensen en appreciatie voor je dienstverlening.
  • Zo leren we focussen op die klanten die er toe doen en waar je je plezier uithaalt om meer waarde te creëren. Voor hen, je medewerkers en je kantoor.
  • Zo neem je afscheid van moeilijke klanten die veel werk, veel zorgen en weinig waarde voor je kantoor betekenen
  • Zet je Google Mijn Bedrijf, de gratis listing van jouw kantoor op Google, in orde.
  • De beste en meest relevante authentieke klantenverhalen verzamelen plaatsen we publiek  op je Google Mijn Bedrijf, sociale media en website. Heb je nog geen website, dan leer je zelfs een professionele website opzetten.
  • We starten met de basis voor je marketing communicatie strategie, door te focussen op die die klantengetuigenissen, die je eigen doelstellingen en waarde creatie voor je klanten versterken.
  • Je leert het belang kennen van de verschillende online marketing communicatiekanalen zoals je vindbaarheid op Google, je website, mailings en de diverse sociale media kanalen. 
  • We werken samen een plan van aanpak uit en passen dat meteen toe, zodat je snel tot concrete resultaten komt.
  • Door te werken met een mini reeks van 3 webinars, werken we stapgewijs van informeren  naar uitvoeren. 
  • Tijdens de laatste webinar komen al je vragen aanbod, zodat we zeker zijn dat je de lessen heel goed kan uitvoeren.  
  • Je kan terecht op onze Businezz Booster Digital Academy Club community, om al de lessen te herbekijken, je vind er de bijbehorende syllabus, eBooks, templates en praktisch materiaal.
  • We doen dit samen! In de community meer je je collega's kennen die ook aan de slag gaan en wisselen we ideeën, tips en best practises uit

Wat je mag verwachten

3 webinars van telkens 2u vol praktische tips, om met een plan van aanpak meteen concrete resultaten te boeken

Webinar 1: Alle info en een plan van aanpak

Webinar 2: Samen opvolgen en uitvoeren

Webinar 3:Hier kan je terecht voor al je vragen

Je krijgt heel wat praktisch lesmateriaal. Dankzij de toegang tot onze community kan je al de lessen herbekijken. Je krijgt een syllabus, onze  eBooks, templates om onmiddellijk mee aan de slag en praktisch materiaal.


Je wordt hierin begeleidt door onze Digitale Expert Frederik De Wachter aan wie je al je vragen kan stellen.
Je bent niet alleen! We werken samen en leren veel van elkaar, mede door onze Businezz Booster Digital Academy community waar je terecht kan voor alle praktische info enkan meepraten met je collega accountants. Zo leren we veel van elkaar.
Dit is je eerste stap naar een volledig programma waarmee je het hele jaar door werkt aan je digitalisering tot een Sterk Digitaal kantoor.
50+
Succesvolle webinars
500+
Advies sessies
4000+
Deelnemers
1500+
Accountants

Een pak ervaring

Onze webinars, syllabussen en alle werkdocumenten die je ter beschikking krijgt zijn opgesteld door onze digitale experten en tot stand gekomen op basis van een pak ervaring: meer dan 50 webinars met meer dan 4.000 deelnemers en meer dan 500 individuele begeleidingen van ondernemers.

Concrete resultaten

Onze aanpak, webinars en lesmateriaal zijn er telkens op gericht om zo snel mogelijk tot heel concrete resultaten te komen. We leggen goed uit wat de strategie is, hoe je het aanpakt en geven je voorbeelden, een plan van aanpak, E-books, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan.

Sterk samenwerken

We leren het snelst als we samenwerken en ervaring uitwisselen. Daarom krijg je toegang tot de Digital Academy Club van Businezz Booster, waar we samen aan de slag gaan. Je kan live interageren tijdens de webinars en bij elke Challenge hoort een webinar waar je zelf vragen kan stellen aan de digitale expert.

 Barbara Goosse

AccFides

Vooral de begeleiding naar het doen was voor ons een belangrijke en zo zijn we in een korte periode sterk vooruit gegaan. Frederik was echt onze motivator en begeleider hiervoor! Toffe samenwerking!
€ 600,-
€ 199,-

Challenge: De beste klanten aantrekken

Trek de beste klanten aan, waar je zelf het meeste waarde voor creëert, dankzij deze Challenge.


Naar concrete resultaten in 3 webinars:

  • Webinar 1: Onze Digitale Expert Frederik De Wachter legt je zeer goed uit hoe je klanten     beoordelingen verzamelt, je gratis Google Mijn Bedrijf goed zet en je beste reviews gebruikt als magneet in je online communicatie. Je krijgt alle info, templates en een plan van aanpak zodat je meteen aan de slag kan.
  • Webinar 2: We volgen samen op hoe we van goede reviews een bewuste communicatie strategie maken op onze website, je mailings en  sociale media kanalen. En waarom dat een essentitle stap is naar meer waarde voor je klanten, kantoor en medewerrkers.
  • Webinar 3: In deze webinar kan je al je vragen stellen aan Frederik, zodat we zeker zijn dat iedereen zijn doelstellingen bereikt.


Je krijgt alle lesmateriaal inclusief de syllabus, onze eBooks, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan. En je krijgt toegang tot onze Businezz Booster Digital Academy Club, een community van ondernemers en accountants, waar je met elkaar kan praten, groepjes kan maken rond bepaalde topics en van elkaar kan leren.